چه زیباست عاشقی که به معشوق خود رسیده باشد

السلام علیک یا غریب الغربا *یا امام الضعفا *ای شه ارز توس * ای انیس النفوس * سلام علیک سلام علیک *(سیدی یک نظر سوی ما کن *قسمت ما همه کربلا کن *

 

آقا جان درد های زیادی دارم که به آنها وعده داده ام با دیدارتان درمان میشود .

 

هر سفر که ضائرانت راهی مشهدالرضا میشوند گویی قلبم از جا کنده میشود با خودم می گویم که چه زیباست عاشقی که به معشوق خود رسیده باشد چشمانم را می بندم و صحن و سرایت را تصور میکنم که چه زیبا کبوترانی در صحن پر مهرتان به پرواز در می آیند و گنبد طلایتان را به نظاره مینشینند و هم نوا با نسیم سحری نقاره هایی که ندای رضا رضا را فریاد میزنند را به نظاره نشسته اند .

قلبم از جا کنده میشود دلم هوای صحن و سرایتان را دارد . آقاجان شنیده ام هر کسی به در خانه تان متوسل شود را نا امید نمیکنید شنیده ام دل عشاق را نمیشکنید و من گدای همیشگی در خانه شما باز آمده است آمده است تا زیارتتان کند اما راه بس دور و دشوار است.

آقاجان هنگامی که از رسانه ها تصویر حرمتان را که همانند ستاره ای درخشان در جمعیت انبوه عاشقانتان میبینم دلم را غمی بس گران پر میکند من این تصاویر را با نگاهی خیس و حسرت آلود می نگرم امسال قرار بود بیایم به پابوستان اما روز حرکت کاروان درست روز برگزاری امتحان پایانی بود پس از امتحان اشکم جاری شد نتوانستم تاب بیاورم زدم زیر گریه آنقدر گریه کردم تا سبک شوم و بتوانم نیامدمنم را توجیه کنم .

آقای خوبیها من دوازده سال دارم و مشتاق دیدار سقا خانه ی طلای شما ست دلم پر میکشد برای پنجره فولاد صحن و سرایت آقای من .


حرم امام رضا(ع)

 

این روزها صحبت از کرامت است  کرامت خاندانی از جنس نور ...چه کسی تواند عظمت این خاندان را وصف کند والله که قدر ومنزلتی که دارید بیش از اینهاست ....

راستی آقاجان مولودی از خاندان عصمت بدنیا آمد که بر خود لازم دانستم بر شما تبریک گویم  آری مولود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها   را که خواهر پاک و مهربان شما هستند را میگویم از ایشان بخواهید برایمان دعا کنند چون شنیده ام خواهران حرف برادر را زمین نمیگذارند .

 

آقای مهربانیها پسر همسایه مان از ناحیه ذهنی فلج است و هیچ پزشکی قادر به کمک به این خانواده نیست  ولی من دیدم که خانواده لطف و کرم هستند تا یاریشان کنند آقا جان دلم برای آن پسر کوچولو میسوزد و وقتی میبینمش ناراحت میشوم از شما میخواهم کمکش کنید آخر گناه دارد او خیلی کوچک هست از این بابت خجالت میکشد با بچه ها بازی کند .

 
 

فقط میخواهم بدیدارتان شرفیاب شوم .

 

ای کاش فرشی بودم که زائرانتان پاهایشان را روی من میگذاشتند تا پاهایشان از شدت سرما یا گرما اذیت نشود .

 

ای کاش کبوتری بودم تا با بال های کوچک خود پرواز کنان به راه می افتادم و بر گرد گنبد طلایتان میچرخیدم و با همه ی وجود صدایتان میکردم یا ابوالحسن ادرکنی ادرکنی  آری ای امام من ....


یا ضامن آهو

 

 

دخترک 12 ساله ای که قصد زیارت شمارا دارد را شرمنده خویش نسازید من زیارتتان دابه دلم قول داده ام نگذارید بدقول شوم ای پیشوای هشتمین  ای آفتاب توس و مشرق زمین آری ای سلاله پاک محمد ص عشق در شما خلاصه میشود و محبت باشما معنی ....

صحن انقلاب حرم امام رضا (ع)

 

 

ای آرام دلها دعایمان کنید به نیکی و آرزوی ما را بر آورده سازید (اللم عجل لویک الفرج*)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:,ساعت 10:57 توسط مریم| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com